بازگرداندن سهام شهرداری‌های البرز از تهران

کد خبر: ۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰ 08 February 2015
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های البرز گفت: با توجه به اینکه سهام شهرداری‌ها به استان تهران منتقل و بازگشت نشده است، این موضوع به طور جدی پیگیری می‌شود و در آینده‌ای بسیار نزدیک به استان باز‌می‌گردد.
مصطفی باقرنژاد با اشاره به وظایف و برنامه‌های سازمان همیاری‌ شهرداری‌های البرز اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور استاندار البرز، شهردار کرج و معاون عمرانی استاندار برگزار شد به بیان دیدگاه‌ها در این زمینه پرداخته و مقرر شد که در سه حوزه فرهنگی، عمرانی و گردشگری فعالیت‌های این سازمان آغاز شود.
وی افزود: همکاری در این زمینه با 16 شهر موجود در استان پیگیری می‌شود تا در جهت خدمت‌رسانی و ثروت آفرینی برای مساعدت به شهرداران گام برداریم.
به گزارش تسنیم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه سهام شهرداری‌ها به استان تهران منتقل شده و بازگشت داده نشده است، این موضوع به طور جدی پیگیری می‌شود و از سازمان‌های شهرداری و دهداری‌ها، وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری‌های تهران به راهکارهای قانونی مناسبی دست یافته‌ایم.
وی با بیان اینکه در آینده‌ای بسیار نزدیک سهام شهرداری‌های البرز به این استان باز‌می‌گردد، گفت: تلاش می‌شود این سهام که مبلغ آن حدود 500 میلیون تومان است، به زودی به شهرداری‌های استان بازگردانده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار