نمايش "گروفالو" با موضوع كودكان در تالار هنر فرهنگسرای آیت الله خاتمی (ره) اردکان به روي صحنه رفت.
کد خبر: ۳۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 11 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "علی زمانیان" رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردكان گفت: "گروفالو" تئاتری با موضوع کودک و نوجوان و کاری از کانون پرورش فکری کودکان شماره يك اردکان است که از 19 تا 24 اردیبهشت‎‎ماه در تالار هنر فرهنگسرای آیت الله خاتمی (ره) به روي صحنه خواهد رفت.

وي کارهای متنوع هنری با موضوع کودکان را با توجه به رشد تکنولوژی از نیازهای جامعه امروز دانست و گفت: نظر به استفاده نامتعارف كودكان از وسایل ارتباط جمعی به ویژه تلفن همراه، نیاز به برگزاری برنامه‎‎های فرهنگی همچون تئاتر با موضوع کودکان به وضوح احساس می‎‎شود.

"پروین پورمصیبی" کارگردان این تئاتر نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا ضمن چشمگير خواندن استقبال مردم به ویژه دانش‎‎آموزان مقاطع ابتدایی مدارس اردکان از اجرای اين نمايش، اظهار کرد: این نمايش با بازی "منیره دشتی"، "حبیبه گلمکانی" و "پروین پورمصیبی" در دو نوبت 9:30 صبح ویژه کودکان مدارس و 20:30 عصر برای عموم به اجرا در مي‎‎آيد.

وي گفت: داستان این نمایش کودکانه مربوط به سرگذشت يك خرگوش زبل در جنگلی با ديگر حیوانات است.

به گفته پور مصيبي، این نمایش بعد اجرای موفق در استان به عنوان اثر برگزیده جشنواره منطقه‎‎ای کانون پرورش فکری کودکان کشور در اسفندماه گذشته نیز در شیراز به روی صحنه رفته و مورد استقبال خوب تماشاگران قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار