بازدید معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد نورآباد ممسنی

کد خبر: ۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷ 08 February 2015
محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از واحد نورآباد ممسنی گفت: علی رغم اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی با کمبود دانشجو مواجه و بعضاً دچار مشکل شده اند، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد.

محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق جمعی از مسئولان عمرانی سازمان مرکزی و استانی از دانشگاه آزاد اسلامی نورآباد ممسنی بازدید کرد.

هاشمی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت و تکمیل دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با اشاره به بازدید از واحدهای منطقه یک گفت: در اثر تورم یکسال اخیر در کشور اکثر پیمانکاران با کارفرماها ، دچار مشکل شدند و بدلیل اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی قرارداد هایی با قیمت ثابت دارند و به همین دلیل پروژه ها متوقف شده بود و برای فعال کردن پروژه ها و اطلاع از وضعیت واحدها نیاز به بازدید و همچنین بررسی و تصمیمات جدی برای اتمام و تکمیل پروژه ها وجود دارد که این بازدیدها لازمه انجام کار است.

هاشمی تصریح کرد: علی رغم اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی با کمبود دانشجو مواجه و بعضاً دچار مشکل شده اند، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد و از تعداد دانشجویان خیلی مناسبی برخوردار است و آینده و چشم انداز خوبی را برای این واحد پیش بینی می کنم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر دکتر شمس الدینی رئیس این واحد دانشگاهی ضمن پیگیری جدی این پروژه عمرانی و سایر امور عمرانی و پروژه ها با معاونت عمرانی سازمان مرکزی و همکاران مربوطه مجوز لازم در خصوص پیشرفت کار را اخذ و واقعاً در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با پیگیری های مستمر مدیریت واحد در فضایی قرار گرفت که خوشبختانه پروژه های عمرانی آن رو به اتمام است و در جهات بسیاری نیز روبه گسترش است و من از عملکرد رئیس واحد در خصوص پیگیری امور عمرانی تشکر می کنم .

هاشمی ضمن دیدار با هیات رئیسه دانشگاه و کارکنان واحد ممسنی از نزدیک از پروژه های ساختمان آموزشی جدید، سلف سرویس، فضای سبز و محوطه آموزشی دانشگاه بازدید بعمل آورد و در پیامی خطاب به دانشجویان خصوصاً رشته عمران گفت: دانشجویان باید بیشتر و بهتر درس بخوانند و مسائل و استانداردهای نظام مهندسی را یاد بگیرند و عمل کنند و از این مساله در بهبود کیفی ساختمان سازی استفاده بهینه را بعمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار