فعلا 66 درصد از بودجه سال جاری شیراز محقق شد

کد خبر: ۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴ 08 February 2015
معاون مالی و اداری شهرداری شیراز گفت: از بودجه دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال جاری رقمی معادل یک هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان محقق شده است.
محمدحسن اسدی ظهر شنبه در نشست خبری آخرین وضعیت اعتباری و بودجه ای شهرداری شیراز تاکید کرد: با وجود اینکه در بحث صدور پروانه و متراژ ساخت با کاهش ۶۰ درصدی روبه رو بوده ایم موفق شدیم ۶۶ درصد بوده را طی ۱۰ ماه محقق کنیم.

وی ادامه داد: در بحث بودجه سال ۹۴ باید گفت که دو هزار و ۶۰۰ میلیارد مشخص شده که از این مقدار ۸۲ درصد بودجه عمرانی و ۱۸ درصد جاری و خدماتی است.

معاون مالی و اداری شهرداری شیراز افزود: در سال آینده اولویت شهرداری شیراز پیشبرد پروژه های مختلف بدون توقف و آغاز چندین پروژه بزرگ است و در این میان بانک شهر همکاری بسیار مناسبی داشته و مطالبات پیمانکاران را به طور کامل پرداخت کرده است.

اسدی یادآور شد: در بحث بیمه کارگران ساختمانی با تامین اجتماعی اختلاف نظر داریم و به اعتقاد ما ۱۵ درصد حق بیمه باید به عوارض ساختمان تعلق بگیرد که تامین اجتماعی اعتقاد دارد باید به کل عوارض تعلق بگیرد.

وی در خصوص وضعیت ساخت و ساز در شیراز نیز گفت: ۴۰ درصد از درآمد شهرداری مربوط به ساخت و ساز است و در سال آینده نیز ۲۱۷ میلیارد تومان بودجه باید از بخش فروش اوراق مشارکت باید محقق شود.

معاون مالی و اداری شهرداری شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مهمترین موضوع اخذ عوارض نوسازی است، گفت: ۳۵۰ هزار قبض به درب منازل ارسال شده که با پرداخت این عوارض مردم می توانند از جوایز مختلف بهره مند شوند.

اسدی افزود: اگر تا پایان بهمن ماه نیز تمامی عوارض را پرداخت کنند ۲۵ درصد تخفیف شامل می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار