آیا این اقدامات در جاهای دیگر هم رخ می دهد؟/خودسری در تخریب اموال دولتی

فرهنگ ناپسند اقدام سرخود است که در این استان به نوعی نهادینه شده است و بر اساس حقی که هر شخص برای خود قائل می شود ،دست به اقداماتی می زند در حالی که به نظر می رسد در جاهای دیگر کشور کسی چنین حقی را برای خود قائل نیست.
کد خبر: ۳۳۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 16 November 2016
اگر در شهر یاسوج ، زندگی می کنید و یا اینکه برای کار و مسافرت به این شهر آمده باشید، با یکی از مشکلات آزار دهنده آن ، یعنی رانندگی در این شهر ، دست و پنجه نرم کرده اید و دلیل آن علاوه بر عدم رعایت قوانین توسط رانندگان، عدم زیرساخت های شهری است که بر مشکل ترافیک در خیابان های این شهر افزوده است.
اما از آن جا که شهرداری تلاش می کند بر اساس قوانین تصویبی در شورای ترافیک ، این مشکلات را مرتفع نماید ، مجبور می شود تغییری در مسیرها و ورودی ها مناطق مختلف شهر بوجود بیاورد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،امروز صبح اگر بار دیگر از مسیر خیابان پاسداران عبور کرده باشید ، دیده اید که قسمتی از پروژه که ورودی منطقه زیر تل می باشد تخریب شده است.
روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج روز چهارشنبه در واکنش به تخریب این پروژه مهم آورده است: احداث آیلند خیابان پاسداران و تقاطع حسینیه ثارالله دارای مصوبه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد بوده و شهرداری مجری این مصوبه است.
این منبع گفته است: عده ای بدون درنظر گرفتن حق بیت المال و مصوبه قانونی استان اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.
تخریب این پروژه ازسوی افراد ناشناس چند ساعتی باعث اخلال درآمد وشد خودروها و شهروندان دربلوارپاسداران شده است.
پروژه تقاطع حسینیه ثارالله و آیلند بلواربا هدف تسریع درآمد وشد شهروندان وحفظ ایمنی نمازگزاران هنگام حضور درحسینیه ثارالله انجام می شود.
جزییات این تخریب به دادستانی مرکزاستان گزارش شده و شکایتی دراین زمینه تنظیم و تحویل دستگاه قضایی شده است.
هر چند بنابر گفته مسئولین شهرداری ، اقدامات قانونی صورت گرفته است ، اما موضوع دیگر ، فرهنگ ناپسند اقدام سرخود است که در این استان به نوعی نهادینه شده است و بر اساس حقی که هر شخص برای خود قائل می شود ،دست به اقداماتی می زند در حالی که به نظر می رسد در جاهای دیگر کشور کسی چنین حقی را برای خود قائل نیست.
 تصاویر از سایت کبنا نیوز
 
آیا این اقدامات در جاهای دیگر هم رخ می دهد؟/خودسری در تخریب اموال دولتی
آیا این اقدامات در جاهای دیگر هم رخ می دهد؟/خودسری در تخریب اموال دولتی 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار