رونمایی از 2 کتاب در هفته بسیج در اردبیل

مسؤول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل گفت: در هفته بسیج، 2 کتاب با محوریت شهدا و ایثار در استان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 15 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، محمود وهاب‌زاده در نشست با خبرنگاران در تبیین برنامه‌های هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: کتاب دیده‌بان سبلان و تجارت پرسود در هفته بسیج در استان رونمایی خواهد شد که نویسنده هر دو کتاب بومی هستند.

وی گفت: کتاب تجارت پرسود هدیه معنوی تقدیم به همه شهدای شاخص کشور است که در راس آنها امسال شهید غلامحسین دیده‌بان به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف و بازاریان کشور انتخاب شده است.

وهاب‌زاده همچنین از تهیه مستند شهید دیده‌بان خبر داد و تصریح کرد: کتاب دیده‌بان سبلان حاوی خاطرات این شهید است و تجارت پرسود نیز به زندگینامه و فعالیت‌های انقلابی و بسیجی شهید دیده‌بان پرداخته است.

مسؤول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در هفته بسیج دو کتاب با محوریت شهدا و ایثار در استان اردبیل رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهید دیده‌بان در مسؤولیت ستاد پشتیبانی جنگ در اردبیل موفق بوده و با شهادت وی اردبیل نیرویی راستین و خدوم را در جنگ از دست داد، گفت: شهید دیده‌بان در کمک‌رسانی و پشتیبانی جبهه و جنگ فداکاری و ایثارگری خود را بدون توقع مادی و با پیگیری و تلاش خالصانه انجام داد.

وهاب‌زاده راه‌اندازی سایت شهید دیده‌بان، رژه گروهان شهید دیده‌بان و رونمایی از تمبر شهید دیده‌بان را از جمله فعالیت‌های انجام شده در معرفی این شهید اعلام کرد و ادامه داد: همایش اصناف، طلایه‌داران ایثار، اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه آبروی اصناف افتخار بازار در مسجد جامع از دیگر فعالیت‌های بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل است.

مسؤول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برنامه آبروی اصناف افتخار بازار به مدت چهار روز در مراکز تجاری، بازارها و پاساژهای اردبیل برای گرامیداشت یاد و خاطره و ایثارگری‌های شهید دیده‌بان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار