کشف جسد مرد 28 ساله در استخر روستاي فارسیان

معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني قزوين گفت: جسد بی‌جان مردي که در استخر آبي واقع در حوالی روستاي فارسیان قزوين غرق‌شده بود، از سوي غواصان سازمان آتش‌نشانی قزوين از آب خارج شد.
کد خبر: ۳۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 14 November 2016
 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، قدیر موسي خاني معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني قزوين اظهار کرد: پس از اعلام مردم به سامانه‌ی 125 آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدن جوان 28 ساله افغانی تکنسین‌های آتش‌نشانی به‌سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این مرد در استخر کشاورزی در نزدیکی روستای فارسیان غرق‌شده بود که بلافاصله اکیپ‌های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‌نشانی قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

موسی خانی خاطرنشان کرد: غواصان سازمان آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهيزات ویژه غواصي وارد آب‌شده و پس از دقایقی جستجو در عمق 8 متری استخر جسد بی‌جان این مرد 28 ساله افغان کشف شد.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني قزوين در پایان گفت: تکنسین‌های آتش‌نشانی پس از خارج کردن جسد و تحویل دادن به عوامل اورژانس و نيروي انتظامي حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار