دستگیری «فرفره‌های خفت گیر » در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از شناسایی و دستگیری چهار متهم به خفت گیری و سرقت از زنان از اعضای باندی معروف به" فرفره" و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 12 November 2016
سید محسن جعفری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خفت گیری و سرقت از زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر که منجر به مصدومیت این زن و انتقال وی به بیمارستان شد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.  ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی رد جوانی 16 ساله را در این پرونده پیدا کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با تعقیب و مراقبت از این فرد و انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد با طرح دوستی و به بهانه تفریح با همکاری سه نفر از دوستان همکلاسی اش با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به خفت گیری و سرقت از زنان می کنند.
 
جعفری، افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضایی در عملیاتی هماهنگی و غافلگیرانه هر چهار متهم از اعضای باندی معروف به  "فرفره" را دستگیر کردند.
 
وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و چهار فقره سرقت دیگر، اظهار کردند، در کوچه های خلوت سطح شهر از موقعیت استفاده کرده و به زور نسبت به ربایش کیف و مدارک زنان اقدام می کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
جعفری با هشدار به خانواده ها، از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند و به رفتار های غیرعادی آنان و تغییر رفتارشان واکنش نشان داده و در انتخاب دوستان به آنان کمک کنند تا افراد ناباب را به عنوان دوست انتخاب نکنند.
 
ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار