فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس‌راه پیگیر اصلاح نقاط حادثه‌ساز قم باشد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: طرح زمستانی پلیس راه با جدیت دنبال و در زمان مقرر اجرا شود و پلیس راه درمورد اصلاح نقاط حادثه‌ساز تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری کند.
کد خبر: ۳۲۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در کمیسیون تحول راهور، اظهار کرد: توجه به امر آموزش کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی بسیار مهم است زیرا قرار گرفتن در شرایط زمان، افراد را بی تفاوت کرده و توانمندی و قابلیت میدانی آن‌ها کاهش می‌دهد، بنابراین آموزش مستمر می‌تواند اطلاعات کارکنان را به روز و قابلیت و توانمندی آن‌ها را افزایش و بنیه دانش آن‌ها ارتقاء دهد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: باید آثار عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر مشهود باشد، البته فرهنگ‌سازی قبل از اجرای طرح‌ها ضروری است.

مجتبایی با اشاره به نزدیک بودن کنگره عظیم «اربعین حسینی» خاطرنشان کرد: باید پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه آمادگی لازم را داشته باشند و هماهنگی و همکاری مناسبی را با کاروان‌های زیارتی به عمل آورند و با دید اخلاقی با آن‌ها رفتار شود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: طرح زمستانی پلیس راه با جدیت دنبال و در زمان مقرر اجرا شود و پلیس راه درمورد اصلاح نقاط حادثه‌ساز تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار