اجرای 500 هزار پورت شبکه در 7 کلانشهر

کد خبر: ۳۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 06 May 2015
مدیرعامل اپراتور چهارم مخابراتی کشور گفت: شبکه فیبرنوری اپراتور چهارم در کرج عملیاتی شد و در سال 94، اجرای 500 هزار پورت شبکه در هفت کلانشهر کشور اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن باقری در مراسم عملیات اجرای شبکه فیبرنوری اپراتور چهارم مخابراتی کشور اظهار کرد: توسعه خدمات مخابراتی در استان‌های مختلف کشور یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.
وی ادامه داد: توسعه این مهم در برنامه‌های این مرکز است و تلاش می‌شود تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این خصوص انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اجرای پروژه دسترسی عمومی به پهنای باند مناسب است افزود: امیدواریم با تلاش‌ها و تمهیدات اندیشیده شده این مهم در افق 1400 کشور به مرحله اجرایی و بهره‌برداری برسد.
باقری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اجرای این طرح یکی از مهمترین و بی‌نظیرترین پروژه‌ها است افزود: این پروژه یکی از مهمترین طرح‌های ارتباطی مورد نیاز نسل آینده کشور است.
وی در ادامه سخنان خود به طرح اجرایی شده در کرج اشاره کرد و افزود: این طرح از سوی اپراتور چهارم به عنوان مجری این شبکه از شهرستان کرج آغاز شده است.
باقری تأکید کرد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده این مهم بر اساس اولویت زمانی در 7 کلانشهر کشور نیز قابل اجرا خواهد بود.
به گفته وی عملیات اجرایی این شبکه در کرج در چهار فاز طراحی شده است.
این مسئول افزود: فاز اول این شبکه در کرج، منطقه عظیمیه و طالقانی بوده و فاز دوم در منطقه گوهردشت خواهد بود.
مدیرعامل اپراتور چهارم مخابراتی کشور در ادامه سخنان خود یکی دیگر از مهمترین برنامه‌ها را اجرای 500 هزار پورت شبکه در 7کلانشهر کشور در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: این طرح در 7 کلانشهر تهران، کرج، قم، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار