نامه امیرآبادی به سازمان تامین اجتماعی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مراکز درمانی قم از سازمان های بیمه گر حدود یک هزار و 393 میلیارد ریال مطالبه دارد که این مطالبات مشکلات بسیاری را به بار آورده است.
کد خبر: ۳۲۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 30 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری در جلسه رفع مشکلات مطالبات بیمه ای مراکز درمانی قم با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که این مطالبات مربوط به امسال و سال گذشته است، افزود: انتظار است دراین راستا نمایندگان مجلس دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند تا بتوان این مطالبات را دریافت کرد. طلب مراکز درمانی از سازمان های بیمه گر موجب شده نتوانیم مطالبات پزشکان و کارمندان بیمارستان ها را پرداخت کنیم که رقم بسیار زیادی شده است.

وی گفت: پزشکان و پرستاران بنا به تعهدی که دارند خدمات رسانی می کنند، اما مشکلات مالی و عدم پرداخت کارانه و حق الزحمه به آن ها، مشکلات بسیاری را برای دانشگاه علوم پزشکی به بار آورده است.

مظفری به موقعیت قم اشاره کرد و گفت: این استان به عنوان شاهراه اصلی کشور مطرح است و شاهد حضور زائران بسیاری در قم هستیم از این رو باید به این استان ویژه تر نگاه شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: نامه ای به سازمان تامین اجتماعی نوشته ایم و مشکلات عدم پرداخت های بیمه ای گوشزد شده است،سازمان های بیمه گر باید در این راستا فعالیت کرده و بکوشند تا هر چه سریع تر مطالبات خود را به مراکز درمانی پرداخت کنند.

احمد امیرآبادی در این جلسه طی تماسی با سازمان های بیمه گر خواستار پرداخت مطالبات مراکز درمانی قم شد و مقرر شد تا این سازمان ها در این زمینه اقدام کنند.

محمدرضا فخاریان مدیرکل بیمه سلامت استان قم نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت مطالبات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی قم پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار