راهیان نور مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

بخشدار بخش مرکزی عباس آباد گفت: اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این ابزار نهایت بهره را برد.
کد خبر: ۳۱۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 29 October 2016
 دریاسر، بهمن شرج پور صبح امروز در حاشیه مراسم استقبال از دانش‌آموزان اعزامی به سفر معنوی راهیان‌نور در عباس‌آباد، با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان‌نور با هدف آشنایی آحاد جامعه با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر برگزار می‌شود، گفت: اردوهای راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این ابزار نهایت بهره را برد.
 
بخشدار بخش مرکزی عباس‌آباد تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای ارتقاء سطح معنوی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان، تاکنون به بهترین نحو انجام کار شده و در این راستا دولت تدبیر و امید نیز مانند دولت های گذشته گام های مثبتی برداشته است.
 
 وی در واکنش به خبر پیشنهاد حذف بسیج دانش‌آموزی از سوی دولت، تأکید کرد: این واکنش‌ها صرفاً نظر شخصی برخی افراد در دولت است و هر طرح و لایحه‌ای باید توسط مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های مربوطه مورد تصویب قرار گیرد که بی‌شک مسئولان مربوطه هیچ‌گاه این نظر را نمی‌پسندند و یقیناً تأیید نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار