رنجکش: برای 25 نفر از جوانان با توجه به تخصص‌های آنان طی احکامی از سوی آقای احمدی پور دعوت شد

تابناک / مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از دعوت جوانان برای حضور در کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی این اداره کل به عنوان عضو مدعو خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 27 October 2016
تابناک / مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از دعوت جوانان برای حضور در کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی این اداره کل به عنوان عضو مدعو خبر داد.
دعوت از جوانان برای حضور در کارگروه‌های اجتماعی و فرهنگی استان

یونس رنجکش گفت: این دعوت با توجه به دستور استاندار گیلان در راستای بهره مندی از دیدگاه‌های جوانان در تصمیم‌سازی‌ها توسط دستگاههای اجرایی انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به کارگروه‌های مختلفی که در حوزه فعالیت‌های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان وجود دارد به پیشنهاد این اداره کل برای 25 نفر از جوانان با توجه به تخصص‌های آنان  طی احکامی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای حضور در جلسات دعوت شده است.

وی اظهار داشت: این افراد به عنوان اعضای  مدعو و افتخاری در کارگروه‌ها سازماندهی شده‌اند تا ضمن بهره‌مندی از نظرات آنان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی زمینه‌ تجربه اندوزی آنان در شناخت از کارکرد کارگروه‌ها و حضور در مجامع تصمیم ساز فراهم شود.

وی افزود: استاندار گیلان باتوجه به اهمیتی که برای تجربه‌اندوزی و تربیت نیروی انسانی قائل هستند در دستوری به معاونین استاندار و مدیران اجرایی از آنان خواسته‌اند از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده و دیدگاههای آنان در برنامه‌ریزی‌ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و آمادگی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی در اجرایی شدن این طرح؛ از این جوانان در کارگروه‌های مختلف دعوت به عمل آمده است.

وی یادآور شد: علاوه بر حضور این افراد در کارهای مختلف؛ آنان در این جلسات به تبیین اهداف و برنامه کارگروه‌ها خواهند پرداخت.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک با معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری از دیگر برنامه‌ها این کارگروه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار