رئیس اداره‌‌کل هوا‌شناسی استان قم خبر داد

احتمال بارش باران در ارتفاعات قم

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هوا‌شناسی استان قم گفت: در روز چهارشنبه در ارتفاعات غربی استان شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.
کد خبر: ۳۱۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز دوشنبه هوای صافی را در قم داریم، اما اوایل امشب افزایش موقت ابر را در استان شاهد خواهیم بود، وزش باد در قم هم امروز از جهت شرق و با سرعتی بین 20 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه دارد: امروز حداکثر دما به 24 درجه می‌رسد، اما فردا صبح کمترین دمای استان به 6 درجه خواهد رسید. فردا سه شنبه هوای قم کمی ابری است، ولی از عصر فردا افزایش ابر را شاهد خواهیم بود و بیشترین دمای استان هم در روز سه شنبه 23 درجه است.

وی اضافه کرد: فردا وزش باد در استان شدید خواهد بود و سرعت باد در قم در روز سه شنبه بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هوا‌شناسی استان قم افزود: هوای استان در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری است و گاهی وزش شدید باد را در استان شاهد خواهیم بود و سرعت باد در روز چهارشنبه بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است. حداکثر دما در چهارشنبه 21 درجه و حداقل دما 9 درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به احتمال بارش در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز چهارشنبه شاید در ارتفاعات غربی استان شاهد بارش پراکنده باران باشیم، اما در شهر قم احتمال بارش باران وجود ندارد. ما از روز 15 آبان به بعد انتظار شروع بارش در استان را داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روند تغییرات دمای استان قم طی روزهای آتی تا روز چهارشنبه کاهشی است، اما از روز پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده روند تغییرات دمای استان افزایشی خواهد بود و حداکثر دمای استان در هفته آینده به 29 درجه می‌رسد. همچنین طی روزهای آتی انتظار گرد و غبار را در قم نداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار