نخستین بیمارستان ویژه بانوان کشور توسط بانوان نیک اندیش در شیرازساخته می شود

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: بانوان نیک اندیش عرصه سلامت استان فارس نخستین بیمارستان تخصصی بانوان خیرساز کشور را در شیراز می‌سازند.
کد خبر: ۳۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 04 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی اکبر رامجردی ، اظهار داشت: این بیمارستان 200 تختخوابه در زمینی به مساحت 28هزار مترمربع جنب بیمارستان قلب الزهرا‌(س) شیراز در 9 طبقه ساخته می‌شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکتی با بیان اینکه برای ساخت این بیمارستان 480 میلیارد ریال برآورد اعتبار پیش‌بینی شده است افزود: بانوان نیک‌اندیش استان فارس ساخت این بیمارستان که تمام خدمات پزشکی و اداری آن را زنان ارانه می‌کنند متقبل شده‌اند.

رامجردی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار خیر در عرصه سلامت استان فارس فعال هستند و بخش عمده‌ای از آن را بانوان تشکیل می‌دهند،گفت: همچنین هیئت امنا و مدیریت این مرکز درمانی را زنان خیر عرصه سلامت برعهده می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات پزشکی و اداری توسط پرسنل زن در این بیمارستان ارائه می‌شود تصریح کرد:این بیمارستان برای شروع به کار به حمایت‌های دولت نیاز دارد تا اقدامات اولیه آن با شتاب بیشتری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار