جشن میلاد امام علی(ع) در ۲۵۰ بقعه متبرکه

کد خبر: ۲۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 01 May 2015
 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) در ۲۵۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام مسعود قربانی اظهار داشت: سازمان اوقاف در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طرح‌ها و برنامه‌های مناسبتی را در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می‌کند.

وی، سیاست سازمان اوقاف و امو خیریه را بقعه محوری دانست و افزود: اجرای برنامه‌ها در امامزادگان و بقاع متبرکه موجب بهره‌گیری هرچه بیشتر مردم از فضای معنوی اماکن متبرکه می‌شود.

قربانی بیان داشت: برای بهره‌مندی عموم مردم از برکات ماه رجب و تقویت روحیه معنوی و باورهای اعتقادی و اخلاقی جوانان و نوجوانان جشن میلاد حضرت علی(ع) را در بیش از 250 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها با همکاری هیئت امنا، خادمان رسمی، افتخاری و نیروهای فعال انقلابی و فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: مراکز فرهنگی و قرآنی آماده پذیرای زائران و ارادتمندان اهل بیت(ع) برای برگزاری جشن ولادت حضرت امیر المومنین علی(ع) هستند.

قربانی از اجرای ویژه برنامه‌های ولادت امام علی(ع) در شب و روز ولادت حضرت علی(ع) و 13 رجب خبر داد و گفت: در صدد هستیم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) فضای معنوی و شادی را در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: استفاده از سخنرانان مطرح و ولایی، بیان مناقب و کرامات ائمه اطهار(ع) و بیان مدح و فضائل ایشان، برگزاری محافل انس با قرآن، نماز جماعت، ایستگاه صلواتی، اهدای جوایز و برگزاری دعای توسل در این اماکن مقدسه، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار