گل محمدی: شناخت کافی از صبا نداریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه شناخت کافی نسبت به صبا نداریم، افزود: امیدواریم حضور کی‌روش در قم انگیزه بازیکنان دو تیم را افزایش دهد.
کد خبر: ۲۹۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 09 September 2016
به گزارش تابناک قم، یحیی گل محمدی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و صبای قم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور که در سالن کنفرانس هتل قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تعطیلی یک ماهه، لیگ مجدا شروع شده است و در این یک ماه چند بازی تدارکاتی انجام دادیم که رضایت بخش بود.

وی افزود: اینکه لیگ برتر فوتبال تعطیلی‌های طولانی مدت داشته باشد مطلوب نیست البته این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد که باید خودمان را با آن سازگار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیم ملی در اولویت قرار دارد، افزود: جا دارد مسئولان فوتبال کشور باشگاه‌ها را نیز در نظر بگیرند چرا که باشگاه‌ها تیم ملی را می‌سازند.

وی افزود: اساس فوتبال کشور و تیم ملی ما باشگاه‌ها هستند که اگر آن‌ها نباشند تیم ملی وجود نخواهد داشت.

گل محمدی در ادامه با بیان اینکه شناخت چندانی از تیم صبای قم نداریم، افزود: معمولاً بعد از تعطیلات تیم‌ها دچار تغییراتی می‌شوند اما امیدواریم که فردا شاهد یک بازی خوب و تماشا پسند باشیم.

وی با بیان اینکه احساس می‌کنم توجه چندانی به لیگ برتر نمی‌شود، افزود: امیدواریم حضور کی‌روش فردا برای دیدن بازی تیم صبای قم و ذوب آهن به شناخت بیشتری وی نسبت به بازیکنان کمک کند و در کیفیت بازی بازیکنان نیز تأثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان داشت: احساس می‌شود تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته و همین مسئله ضربه بزرگ به تیم ملی زد اما آرزوی ما رفتن تیم ملی به جام جهانی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار