بهره برداری از دو پروژه عمرانی با حضور استاندار تهران

بهره برداری از دو پروژه عمرانی و خدمات شهری طی مراسمی با حضور استاندار تهران و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.
کد خبر: ۲۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 29 April 2015
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، دراین مراسم راه دسترسی پروژه مسکن مهر ضیاء آباد اسلامشهر به طول یک هزار و 630 متر و با هزینه ای معادل 65 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار تهران در حاشیه بهره برداری از این مسیر در جمع ساکنان سایت مسکن مهر ضیاءآباد اسلامشهر با اشاره به اینکه این مجموعه مشکلات بسیار زیادی به ویژه در بخش های زیربنایی داشت، گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده ، بخش عمده ای از مشکلات اساسی و زیربنایی این مجموعه با هدف تامین رفاه و آسایش اهالی رفع شده است.

سیدحسین هاشمی با بیان اینکه نبود راه دسترسی مناسب از جمله مشکلات مهم این پروژه مسکونی بود به نحوی که ساکنان برای ورود به این مجموعه باید هشت کیلومتر مسیر اضافی را طی می کردند، افزود: با تلاش و پیگیری مدیران اجرایی استان به ویژه فرماندار شهرستان اسلامشهر امروز راه دسترسی جدید مسکن مهر ضیاءآباد به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به آب شرب ساکنان این مجموعه نیز تصریح کرد: به دلیل خشکسالی های اخیر تامین آب شرب مصرفی مردم در سطح استان تهران یکی از دغدغه های مهم مدیران اجرایی استان است که دراین زمینه همکاری و همراهی شهروندان با صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف نقش موثری در رفع این دغدغه دارد.

براساس این گزارش، همچنین با حضور استاندار تهران بهره برداری از طرح آسفالت خیابان انقلاب یکی از مسیرهای منتهی به مجتمع عصر انقلاب شهر اسلامشهر نیز آ؛از شد.

برای بهسازی و آسافالت این مسیر به متراژ 20 هزار مترمربع در مجموع دو میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.



*دیدار استاندار تهران با خانواده دو شهید شهرستان اسلامشهر

سید حسین هاشمی استاندار تهران در ادامه سفر خود به شهرستان اسلامشهر به همراه معاون امور فنی و عمرانی استانداری تهران، امام جمعه و فرماندار اسلامشهر با خانواده شهیدان سید رضا موسوی و عباس امیدی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در دیدار با خانواده این شهیدان گفت: همه ما مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم و همگان مسوولیت بزرگی در قبال حفظ و پاسداشت ارزش ها و آرمان های والای شهدا و دوران دفاع مقدس داریم.

استاندار تهران با بیان اینکه فداکاری شهدا موجب برقراری امنیت، آرامش، رشد و پیشرفت کشور شده است، افزود: توجه به خانواده معظم شهدا و تقدیر از این عزیزان یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است به طوری که یکی از برنامه های اصلی رییس جمهوری دیدار با خانواده معظم شهدا است.

استاندار تهران همچنین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده معظم شهیدان سید رضا موسوی و شهید عباس امیدی تقدیر و تجلیل کرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار