تغییر ذائقه فرهنگی جامعه مهمترین توطئه دشمنان اسلام و انقلاب است

کد خبر: ۲۸۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 02 September 2016


امام جمعه کرج گفت: تغییر ذائقه فرهنگی جامعه مهمترین توطئه دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران و به ویژه نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در جامعه امروز باید به آن توجه شود، موضوع تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با تغییر ذائقه فرهنگی جامعه ما و ترویج بی‌بندباری، بی‌عفتی و مسائل ضددینی و عادی‌سازی گناه در میان مردم و نسل جوان، به اهداف شوم خود دست‌یابد.

خطیب جمعه کرج تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین توطئه دشمنان علیه ملت ایران و به ویژه نسل جهان، تهاجم فرهنگی با هدف تغییر ذائقه ملت ایران است.

حسینی‌همدانی گفت: ما باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه داشته باشیم، با برنامه‌ریزی صحیح و تلاش در جهات آگاه‌سازی جامعه و بصیرت‌افزایی، مانع از اثرگذاری منفی تهاجم فرهنگی شویم.

وی بیان داشت: دولت باید در این زمینه برنامه‌ریزی و تلاش لازم را داشته باشد، اگر دولت تلاش و جدیت برای مقابله با تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار ندهد، جامعه آسیب می‌بیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، به موضوع کاهش جمعیت و روند منفی اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که دشمن تلاش کرد تا ذائقه نسل جوان را تغییر دهد، در موضوع ازدواج و تولد است.

حسینی‌همدانی افزود: دشمنان با یک حرکت خزنده و نرم در تلاش برای تغییر ذائقه نسل جوان و دید منفی آنها به ازدواج هستند و به همین دلیل شاهد افزایش سن ازدواج و مسائلی از این دست هستیم.

وی در پایان گفت: در چنین شرایطی همه باید تلاش کنیم و دولت باید به وظائفی که در حوزه فرهنگی بر عهده دارد، عمل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار