یک کارشناس سازمان هواشناسی:

ورود گرد و خاک عراق به شمال غرب کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی از ورود گرد و خاک شمال عراق و سوریه در اواسط پنج‌شنبه به شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 28 April 2015
به گزارش تابناک یزد؛امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در پاره‌ای از نقاط لرستان، مرکزی، اصفهان، شمال فارس، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه فردا وزش باد برای مناطق شرق کشور خواهیم داشت، گفت: باید بگویم بارش پراکنده باران همراه با وزش باد فردا برای خراسان جنوبی، خراسان رضوی و یزد نیز پیش‌بینی شده است.

*آسمانی صاف و آفتابی در روز پنج‌شنبه برای بیشتر نقاط کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که بارش‌ها از فردا به سمت شمال شرق کشور کشیده می‌شود، افزود: پنج‌شنبه به غیر از ارتفاعات البرز برای سایر نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت.

نقشینه با بیان اینکه بعدازظهر پنج‌شنبه بارش باران برای ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد، گفت: وزش باد شدید در اواسط پنج‌شنبه بر روی شمال کشور عراق و سوریه پیش‌بینی شده است که موجب گرد و خاک در ناحیه شمال عراق می‌شود و این امر در این زمان به سمت شمال غرب کشور کشیده خواهد شد.

*کیفیت هوای تهران در سه روز آینده سالم است

وی با بیان اینکه روند افزایش دما در اکثر نقاط کشور تا پایان هفته حاکم خواهد بود، افزود: در پنج‌شنبه جریانات جنوبی را بر روی دریای خزر شاهد خواهیم بود. همچنین باید بگویم که آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان در اواسط پنج‌شنبه غبارآلود است و در این مناطق کاهش دید خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی 3 روز آینده سالم خواهد بود، اظهار داشت: بیشنیه دمای امروز، فردا و پنج‌شنبه تهران به ترتیب، 26، 27 و 29 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

نقشینه با بیان این‌که برای تهران تا پایان هفته بارندگی نداریم،گفت: برای مناطق مرتفع استان‌های شمالی نیز طی روز‌های آینده بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار