مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

شبیخون فرهنگی عقاید جوانان را هدف قرار داده است

مدیرکل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه امروزه تهاجم و شبیخون فرهنگی عقاید و افکار جوانان را هدف قرار داده است، گفت: اصلی‌ترین راه نجات ترویج سبک قرآنی، به شیوه اسلامی است و باید به سمت عمل به معارف قرآنی حرکت کنیم.
کد خبر: ۲۸۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 30 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس؛آیت‌الله عباسیان در مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم که پیش از ظهر امروز در محل مجتمع فرهنگی بعثت با حضور داوران بین‌المللی برگزار شد.اظهار داشت: امید است در عمل به دستورات قرآن‌کریم بتوانیم خدمتگزار جامعه قرآنی باشیم.
وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ظرفیت بسیاری برای توسعه فعالیت‌های قرآنی دارد،افزود: یک‌هزار و 994 نفر در سطح مسابقاتی قرآنی استان شرکت کردندو 208 نفر از این تعداد امروز در این سری از مسابقات شرکت می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه از را‌هیابی نفرات نخبه قرآنی به مرحله مسابقات کشوری قرآن‌کریم خبر داد و گفت: به‌ دنبال برنامه‌ریزی مناسب‌تری هستیم که در سال آینده کلاس‌های تخصصی قرآن به‌صورت مستمر برگزار شودوباهدف نخبه‌پروری چهره‌های قرآنی، در مسابقات کشوری و بین‌المللی رتبه‌های برتر کسب شود.
وی با بیان اینکه باید ارگان‌های اجرایی و بخش‌های مختلف فرهنگی مرتبط حمایت لازم را از چهره‌های قرآنی به‌عمل آورند،بیان کرد:برای حفظ مفاهیم ناب قرآن‌کریم باید بیش‌ از‌ پیش سرمایه شود و در عمل به این کلام آسمانی تلاش کنیم تا وضعیت جهان اسلام بهتر از هر زمانی باشد.
عباسیان تصریح کرد: مفاهیم قرآن باید سرلوحه زندگی مردم شیعه، سنی باشد تا این سرمایه به جهان معرفی شود.
این مسؤول با بیان اینکه دنیای امروز به بلوغی فکری رسیده است،خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات سالم قرآنی بیشتر شود آزاداندیشان جهان به اسلام ایمان می‌آورند و به سمت قرآن حرکت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی از ترویج و گسترش کرامات و مفاهیم قرآن‌کریم در جهان هراس دارد،گفت: استکبار در تلاش برای معرفی اسلام و قرآن تحریف شده است و مسلمانان وظیفه سنگین تبیین معارف ناب قرآنی را دارندونباید اجازه دهند قرآن مهجور بماند.
مدیرکل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه ادامه داد:امروز باید سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جهان توسط مومنان گسترش پیدا کند و با عمل به کلام روشن و الهی قرآن زیبایی این کتاب هدایتگر آسمانی را صد چندان کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه تهاجم و شبیخون فرهنگی عقاید و افکار جوانان را هدف قرار داده است،تصریح کرد:اصلی‌ترین راه نجات ترویج سبک قرآنی، به شیوه اسلامی است و باید به سمت عمل به معارف قرآنی حرکت کنیم.
عباسیان با بیان اینکه بیش از دو سوم مردم سوئد که دل آنان با عطر قرآن مانوس نیست از قرص‌های آرامش‌بخش استفاده می‌کنند،افزود:غرب و ثروتمندترین کشورهای استکباری جهان به بن‌بست رسیده‌اند چون که آرمش روحی ندارند.
این مسؤول با اشاره به یک‌ آیه از قرآن کریم که آرامش دل با یاد خدا فراهم می‌شود،افزود: بسیاری از مردم دنیا تشنه یادخداهستندکه باید با تبلیغ صحیح قرآن آن‌ها را با حلاوت و کرامت این کلام الهی آشنا کنیم تا به معارف ناب این کتاب آسمانی عمل شود. 
مدیرکل اوقاف و امور‌خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت:بایدجلسات قرآن و تفسیر در همه جای کشور برگزار شودوبه‌عنوان مروج قرآنی به فعالیت‌های معنوی و فرهنگی درراستای حفظ و ترویج  پیام قرآن درجهان بپردازیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار