طرح‌های آبرسانی در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: ۲۸۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 22 August 2016


مدیرعامل آب و فاضلاب استان البرز گفت: طرح‌های آبرسانی در هفته دولت در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌غلامرضا رضایی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت چندین طرح آبرسانی با هدف ارتقای خدمات رسانی به مردم در زمینه آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: توسعه طرح‌های آبرسانی یکی از مهمترین طرح‌هایی است که با همت و تلاش مسؤولان در هفته دولت در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل آبفای استان البرز تأکید کرد: در این راستا و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 73میلیارد ریال تعداد چهار پروژه آبرسانی در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی با بیان اینکه این طرح‌ها در شهرهای فردیس، کرج، شهر جدید هشتگرد و نظرآباد قابل افتتاح خواهد بود افزود: توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اولویت‌هایی است که مورد باید مور اهتمام همه مسؤولان باشد.

وی تأکید کرد: با افتتاح 12حلقه چاه عمیق، یک مخزن ذخیره آب، دو هزار و 500 متر خطوط انتقال آب گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم برداشته می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان البرز گفت: یکی از طرح‌های مهمی که در زمینه آبرسانی در هفته دولت در شهرستان فردیس به بهره‌برداری می‌رسد، حفر و تجهیز پنج حلقه چاه بار ظرفیت آبدهی 140 لیتر بر ثانیه است.

رضایی در ادامه سخنان خود بر مدیریت صحیح الگوهای مصرف توسط مشترکان تأکید کرد و گفت: مشکل بحران آب باید از سوی تمامی قشرهای مختلف مردم مورد توجه قرار گیرد و همه شهروندان با اصلاح الگوهای مصرف و مدیریت درست آب بحران کمبود آب را پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار