انجام بیش از یک میلیون زایمان طبیعی رایگان

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: حقوق و ملحقات آن مستقل از موضوع کارانه است که در زمینه حقوق تابع دولت و تابع سقف شورای حقوق و دستمزد هستیم و از مصوبات انها تابعیت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 22 August 2016
 سخنگوی وزارت بهداشت گفت: یک میلیون و 143 زایمان طبیعی رایگان انجام شده و عمل سزارین 7 درصد رقم مطلق آن کاهش داشته است.
 
وی ادامه داد: 21 هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت بوده  و 39 هزار تخت بیمارستانی نیز طی این 3 سال نوسازی شده است.
 
حریرچی درباره حقوق‌های دریافتی پزشکان اظهار داشت: این موضوع مهم بوده و باید گفت حقوق و ملحقات آن مستقل از موضوع کارانه است که در زمینه حقوق تابع دولت و تابع سقف شورای حقوق و دستمزد هستیم و از مصوبات انها تابعیت می‌کنیم.
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت:‌ این موضوع برای پزشک. و مسئول و سایر پرسنل یکسان است ولی کارانه از حقوق مستقل است و در وزارت بهداشت متفاوت از سایر دستگاه‌ها انجام می‌گیرد.
 
حریرچی اعلام کرد:‌ کارانه در وزارت بهداشت متغیر است و به ازای جراحی، ویزیت و .... به پزشکان پاداش پرداخت می شود که میزان آن حدود یک سوم و یا کمتر از 50 درصد تعرفه حداقلی دولتی است و پزشکان تمایل دارند با توجه به میزان فعالیتشان ساعت کارشان را کم کنند ولی به دلیل کمبود تعداد پزشک ما از آنها می‌خواهیم بیشتر فعالیت کنند و در ازایش به پزشکان کارانه می‌دهیم.
 
وی افزود: میزان کارانه بستگی به طرح تحول ندارد و پیش از اجرای این طرح نیز وجود داشته است همچنین با اعمال سقف کارانه موافق نیستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار