حضور حنانه خلفی نابغه قرآنی در یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن امشب با حضور حنانه خلفی نابغه قرآنی و سعید طوسی قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 18 August 2016
به گزارش تابناک یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی،اظهار کرد: مسابقات قرآن اوقاف سی و نهمین سالی است که برگزار می‌شود و امسال نیز از ابتدای سال جاری در سراسر استان مرحله شهرستانی برگزار و بیش از یک هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ۲۹۸ نفر حائز رتبه‌های برتر و به مرحله استانی راه یافتند.
وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته مسابقات به یاد طلبه شهید استاد حاج حسن دانش برگزار و در ستاد استانی نیز مصوب شده که تا زمان برگزاری این مسابقات به یاد شهید دانش قاری بین المللی قرآن باشد.
میرجلیلی افزود: مسابقات قرآن از روز گذشته در دو گروه خواهران و برادران آغاز شده و امروز نیز در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.
وی گفت: مراسم اختتامیه مسابقات و تجلیل از برترین ها نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور سعید طوسی قاری بین‌المللی و حنانه خلفی حافظ خردسال و نابغه قرآنی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از عموم مردم دارالعباده استان برای شرکت در این مراسم در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) در بلوار جمهوری دعوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار