مرادی: آزادگان اسطوره‌های دفاع از کیان ایران اسلامی هستند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: آزادگان به حق اسطوره‌های دفاع از کیان ایران اسلامی هستند که باید به نسل جوان جامعه امروز شناسانده شوند.
کد خبر: ۲۷۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 17 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 26 مردادماه روز با نشاط و پرشوری برای ملت ایران و تاریخ این سرزمین است چرا که آزادگان سرافراز پس از سال‌ها اسارت به میهن اسلامی‌مان بازگشتند و فضای کشور را با عطر ایثار و ایمان عطرآگین ساختند.
 
وی افزود: آزادگان اسطوره‌های سروقامتی هستند که برای دفاع از کیان ایران اسلامی و با صبر و مقاومت، پایداری و شرف در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برداشتند و الگوهای کم‌نظیر از صبر و ایثار برای معرفی به نسل جوان جامعه امروز به شمار می‌روند.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان این که آزادگان ایران اسلامی توانستند در سال‌های اسارت با ایستادگی در برابر دشمن بعثی و پایداری بر حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا، دشمنان کشور را در برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما ناامید کنند.
 
مرادی خاطرنشان کرد: آزادگان لحظه‌ای نسبت به آینده این سرزمین پرافتخار بی‌تفاوت نبودند و به همین علت بازگشت آنان به کشورمان، شادمانی و سرور ملی را به ارمغان آورد و باعث تقویت روحیه ملی در مردان و زنان غیور ایران اسلامی شد.
 
وی تأکید کرد: پیروزی، پایداری و عزت کنونی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنانی است که در سال‌های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن برای بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.
 
این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما در برابر ایثار بی‌اندازه آزادگان و جانبازان و ایثارگران، تشدید خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و به این عزیزان است تا بتوانیم مشکلی را از جامعه رفع کرده و سعادتمندی و عزت را نصیب ملت ایران کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار