مهم‌ترین اولویت اتاق بازرگانی حمایت از صنایع کوچک است

کد خبر: ۲۷۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 15 August 2016


رئیس اتاق بازرگانی اسنان البرز گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اتاق بازرگانی استان البرز حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در نشستی که به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و متوسط در استان البرز برگزار شد، افزود: با حمایت از صنایع کوچک و متوسط می‌توانیم بخش مهمی از برنامه‌های راهبردی اتاق بازرگانی را محقق سازیم.

وی ادامه داد: صنایع کوچک و متوسط دارای توانایی‌هایی هستند که با حمایت از این واحدها می‌توانیم بخشی از مشکلات اقتصادی و از همه مهمتر بخشی از مشکلات بیکاری را مرتفع کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز تأکید کرد: با حمایت صرف از صنایع بزرگ تنها در توزیع ناعادلانه خدمات پیش می‌رویم و صنایع کوچک هر روز به مشکلاتشان افزوده می‌شود.

به گفته بنامولایی اما با حمایت از واحدهای کوچک و متوسط علاوه بر رونق بخشیدن به این صنایع می‌توانیم آنان را نیز به سمت توسعه و تحول سوق دهیم.

وی با تأکید بر اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش مهمی در توسعه صنعت دارند افزود: در سال‌های گذشته و با توجه به اقداماتی که انجام شد توجه برخی به سمت ایجاد صنایع کوچک متمرکز شد اما متأسفانه در زمانی دیگر توجه به صنایع رها شد و آنان دچار مشکلات بسیاری شدند.

بنامولایی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع کوچک و متوسط است، خاطرنشان کرد: جلوگیری از روند اتلاف این سرمایه‌ها و استفاده از توانایی‌های آنان می‌تواند ما را به سمت پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی سوق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار