۱۴۹۰۰ دانش آموز از قزوین در اردوی راهیان نور شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۴ هزار و ۹۰۰ دانش آموز در اردوی راهیان نور شرکت کردند.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 15 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سالار قاسمی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور که با حضور فرمانده سپاه استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: فرزندان این مرز و بوم در معرض آسیب هستند و مشکلات متعددی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد، باید با برنامه ریزی صحیح و مطلوب جوانان و دانش آموزان را از آسیب ها مصون بداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: نباید به برنامه اردوی راهیان نور نگاهی تفریحی داشت باید از هر فرصتی استفاده کنیم تا این قبیل برنامه ها با کیفیت و اثرگذاری بیشتر اجرا شود.

قاسمی تصریح کرد: دانش آموزان می توانند خود را باورکنند و این باور را می توان در آنها ایجاد کرد، اگر به خوبی کار شود و فرآیندی و مستمر باشد و ارتباط با دانش آموزان قطع نشود قطعاً به اهاف مورد نظر در حوزه تربیت و فرهنگی می رسیم.

وی اضافه کرد: فراتر از مسائل دانش آموزی باید احساس مسئولیت داشته باشیم، با اعتقاد و با تمام وجود فعالیت ها را پیگیری کنیم تا دانش آموزان دینی، معتقد به نظام و اخلاقی تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اعلام این که در سال قبل بالغ بر ۱۴ هزار و ۹۰۰ دانش آموز در اردوی راهیان نور شرکت کردند، تأکید کرد: اردوی راهیان نور از مهر ماه آغاز می شود و تلاشمان این است که دانش آموزان را در مناطق جنگی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم، راهیان نور این فرصت را برای ما مهیا می کند و انگیزه سپاه و آموزش و پرورش در این زمینه زیاد و قابل تحسین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار