روستای قزوین در هفته دولت از نعمت گاز بهرمند می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی 21 روستای استان در هفته دولت از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، اسماعیل مفرد بوشهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: 21 روستای فاقد گاز استان قزوین طی هفته دولت از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: روستاهای بهره مند از نعمت گاز شامل شهرستان های آوج 10 روستا، تاکستان 8 روستا، قزوین 2 روستا و بوئین زهرا نیز یک روستا هستند.
وی اضافه کرد: با بهره مندی روستاهای یاد شده از نعمت گاز طبیعی یک هزار و 912 خانوار به تعداد مشترکان گاز استان افزوده می شود.
به گفته بوشهری، برای بهره مندی این تعداد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی 133 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: در هفته دولت همچنین کلنگ اجرایی گازرسانی به 76 روستای استان نیز به زمین زده می شود.
وی با اشاره به بهره مندی 311 روستای استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: براساس پیش بینی های به عمل آمده از امسال تا پایان کار دولت تدبیر و امید 139 روستای دیگر به تعداد مشترکان گاز استان افزوده خواهد شد.
بوشهری در پایان اضافه کرد: با افزوده شدن این تعداد روستا، 44 درصد از کل روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار