ساخت پل امام رضا(ع) نیازمند مشارکت بین دستگاهی است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسؤولان مربوطه دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی برای ساخت و تکمیل پل امام رضا(ع) مشارکت کنند.
کد خبر: ۲۷۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسین صلح‌جو در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد با اشاره به پل امام رضا(ع) اظهار کرد: برای ساخت این پل اعتبار سنگینی اختصاص یافته است که باید دقت شود احداث چنین پلی منجر به کاهش مشکلات شهری و افزایش رفاه شهروندان قزوینی شود.

وی با بیان اینکه ساخت پل‌ها در شهر قزوین باید تسهیل‌کننده عبور و مرور مردم باشند، عنوان کرد: از آنجایی که این پل بین امامزاده حسین‌(ع) و آرامستان قرار دارد باید مسیر این دو مکان طوری طراحی شود که مردم به راحتی بعد از تشییع اموات خود در امامزاده به سمت آرامستان‌ها بروند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با ساخت پل امام رضا‌(ع) باید مسیر مشخصی از امامزاده حسین‌(ع) تا آرامستان برای تسهیل در رفت و آمد مردم تعریف شود تا آن‌ها از برکات ساخت پل بهره‌مند شوند.

صلح‌جو با بیان اینکه ساخت و تکمیل پل امام رضا(ع) نیازمند اعتبارات استانی و ملی است، بیان کرد: باید مسؤولان مربوطه دستگاه‌های اجرایی در جذب این اعتبارات همت و مشارکت کنند تا ساخت آن فقط بر عهده شهرداری قزوین نباشد.

این مسؤول ادامه داد: سفر ریاست جمهوری به شهر قزوین فرصت خوبی است، دست به دست هم دهیم تا از اعتبارات ملی برای ساخت پل امام رضا(ع) تخصیص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، مطرح کرد: شهروندان قزوینی عوارض‌های مختلفی با این شرایط پرداخت می‌کنند که باید دقت شود، پول به دست آمده از عوارض‌ها در پروژه‌هایی هزینه شود که رضایت مردمی را به دست آورد.

صلح‌جو خاطرنشان کرد: ساخت پل‌ها باید توجیه فنی و مهندسی داشته باشند تا بعد از احداث بتوانیم از دستاوردهای آن دفاع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار