معاون فرماندار ملارد:

انبارهای ملارد زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی

ملارد-معاون فرماندار ملارد گفت:برای مقابله جدی با قاچاق کالا به عنوان پدیده ای که در نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی قرار دارد، انبارهای موجود در این شهرستان با دقت نظر و جدیت تمام رصد خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 07 August 2016
مجتبی شاهقلیان  با اشاره به نقش حائز اهمیت اقتصاد مقاومتی در برون رفت از معضلات و تنگناهای اقتصادی اظهار داشت:تلاش مجموعه مدیریتی در این خطه نیز بر حصول هر چه مطلوب تر سیاست های اقتصاد مقاومتی استوار است و در این حوزه تلاش می شود با اتخاذ تدابیری سازنده، بستر و زمینه مناسبی برای تحقق اهداف تعریف و پیش بینی شده در این بخش فراهم شود.

معاون فرماندار ملارد عنوان کرد:شهرستان ملارد با عنایت به وسعت منطقه ای، شهرک های صنعتی فعال، جاده های ترانزیتی و وجود اماکنی همچون گاوداری ها و دامداری ها می تواند به بستری برای قاچاق کالا تبدیل شود و از این حیث تلاش وافری لحاظ می شود تا با چنین  اقداماتی برخوردی قاطعانه اعمال شود.

وی افزود:استقرار ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این خطه از غرب استان تهران فرصتی ویژه و بالقوه برای تسهیل و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و به نظر بنده با طرح و تعریف برنامه ریزی های مدون، می توان به نحوی شایسته از این فرصت در مسیری صحیح بهره برد.

شاهقلیان گفت:هرآنچه که به اقتصاد داخلی کشور آسیب و صدمه تحمیل کند، از نظر ما مطرود و محکوم است و برای مقابله با اقدامات مخرب اقتصادی در این شهرستان نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

معاون فرماندار ملارد عنوان کرد:یکی از بسترها و فضاهای دپوی قاچاق، مربوط و معطوف به انبارها می شود و از این زاویه تلاش می کنیم رصد و کنترل دقیقی را در این ارتباط عملیاتی کنیم و خوشبختانه تاکنون به توفیقات شایسته ای نیز در این عرصه نائل شده ایم.

وی در خاتمه یادآور شد:البته نباید از نظر دور داشت که بخشی دیگر از تهدیدهای متوجه سیاست های اقتصاد مقاومتی معطوف به رانت می شود که برخورد و مقابله با این دو عنصر(رانت و قاچاق) از مولفه های اصلیِ مهار وکنترل انحرافات اقتصادی به شمار می رود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار