کشف بیش از 6 تن مرغ غیر بهداشتی قبل از عرضه به بازاردراشتهارد

کد خبر: ۲۷۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 03 August 2016


فرمانده انتظامی اشتهارد از کشف 6 تن و 200 کیلو گرم مرغ غیربهداشتی آماده عرضه به بازار دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ مصطفی جوکار روز چهارشنبه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه، یک کارگاه بسته بندی پروتئین در شهرک صنعتی اشتهارد اقدام به دیفراست نمودن مرغ منجمد با بسته بندی و لیبل زدن مجدد و عرضه آنها به عنوان مرغ روز و تازه به بازار می کند با توجه به حساسیت موضوع ، پیگیری آن در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان اشتهارد با هماهنگی مقام قضائی و با حضور عوامل اداره دامپزشکی این شهرستان به کارگاه مذکور اعزام و در بازرسی از محل 133 کارتن مرغ منجمد ، با وزن هر کارتن 12 کیلو گرم و 23 عدد مرغ دوبار منجمد شده به صورت باز و 32 عدد مرغ منجمد آماده بارگیری و همچنین 230 کارتن 20کیلویی مرغ بسته بندی شده آماده فروش کشف شد.

جوکار با بیان اینکه در مجموع مقدار 6 تن و 200 کیلوگرم مرغ فاسد منجمد کشف و کارگاه مذکور نیز پلمپ شد خاطرنشان کرد: پرونده ای دراین زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد ارسال شد.

وی گفت : عرضه محصولات خوراکی غیر بهداشتی و فاقد مجوز اداره بهداشت که مستقیما با سلامت مردم مرتبط بوده علاوه بر ضررهای مالی برای مردم خطر جانی در پی داشته و پلیس با این موضوع به شدت برخورد کرده و با عاملان تهیه و توزیع این کالاها بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار