زلزله پارس‌آباد یک کشته و 2 زخمی داشت

در زلزله 5.2 ریشتری در شهرستان پارس‌آباد اردبیل یک نفر از هموطنانمان کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.
کد خبر: ۲۷۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 01 August 2016

فرماندار شهرستان پارس‌آباددر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این زلزله به بزرگی 5.2 ریشتری و در عمق 12 کیلومتری زمین و با محوریت و کانون ایمیشلی آذربایجان رخ داد که در پارس‌‌آباد نیز به خوبی احساس شد تا برخی از هموطنانمان با رعب و وحشت خانه‌ها و سرپناه‌های خود را ترک کنند.

اکبر صمدی گفت: به دنبال این زمین لرزه مرد 62 ساله‌ای به دلیل شدت ناراحتی و وحشت ایجاد شده دچار سکته شد و جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: دو نفر دیگر نیز زیر آوار مانده و دچار مصدومیت شدند که با تلاش ماموران امدادرسان خارج و به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: به دنبال زلزله مهیب صبح امروز جلسه ستاد بحران را در شهرستان تشکیل دادیم تا با فراخوان دستگاه‌های امداد و نجات، نظامی و انتظامی و آماده‌باش اکیپ‌ها به سرعت خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و تعیین خسارت احتمالی درمناطق مختلف انجام شود.

صمدی با بیان اینکه گزارش دقیقی از میزان خسارت مشخص نشده است، افزود: به احتمال زیاد ما در بخش مسکن روستایی و برخی تاسیسات زیربنایی نظیر آب، برق و مخابرات و همچنین راه‌های روستایی و برخی ابنیه‌ها و زیرساخت‌های حوزه کشاورزی نظیر کانال‌ها با خساراتی روبه‌رو شویم.

وی از اهالی منطقه خواست تا با رعایت آرامش و به دور از رعب و وحشت ایجاد شده به پارک‌ها و خیابان‌ها هجوم نیاورند و آرامش خود را حفظ کنند هر چند که پس لرزه‌های این زلزله نیز همچنان شهرستان را تحت تاثیر قرار داده به طوری که یک مورد از این پس لرزه‌ها نیز تاکنون در منطق احساس شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار