وزیر علوم، حکم ریاست دانشگاه زابل را صادر کرد

کد خبر: ۲۶۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 25 July 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی موسی بهلولی سرپرست دانشگاه زابل را به عنوان رئیس دانشگاه زابل منصوب کرد.
در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به سبب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه زابل منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: از جنابعالی انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاستها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و همفکری با سایر مسئولان، گام موثری در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارید.
این حکم می افزاید: ضروری است در حفظ بیت المال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط، قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدا تعالی بکوشید.
موسی بهلولی عضو هیات علمی دانشگاه زابل در 29 اردیبهشت سال گذشته از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه زابل مشغول فعالیت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار