تشکل‌های غیرپویا جایی در اتاق بازرگانی بندرعباس ندارند

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با بیان اینکه تشکل‌های غیرپویا در اتاق بازرگانی بندرعباس جایی ندارند، گفت: ما به دنبال تقویت تشکل‌ها و کسب جایگاه ملی در اتاق بازرگانی ایران هستیم.
کد خبر: ۲۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 23 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدامین صباغی‌زاده در مجمع عادی سالیانه کانون زنان بازرگان هرمزگان با بیان اینکه ما در اتاق بازرگانی بندرعباس 9 تشکل داریم، اظهار کرد: تشکل‌های غیرپویا جایی در اتاق بازرگانی ندارد و قطعا این اتاق به دنبال تشکلی پویا و منسجم است.
 
وی تصریح کرد: ما امروز به دنبال ایجاد تشکل‌هایی هستیم که بتوانند با فعالیت مستمر جایگاهشان را در تشکل‌های ملی متبلور و ثابت کنند.
 
رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با تاکید بر اینکه ما باید در تشکل ملی کرسی داشته باشیم، افزود: جایگاهی که اتاق برای تشکل‌ها می‌خواهد جایگاه ملی است.
 
به گفته صباغی‌زاده تشکل‌های ملی نباید تابلوشان در تهران باشد بلکه باید در خود استان خودنمایی کند.
 
وی اضافه کرد: اخلاق مداری در تشکل‌ها عنصر اساسی موفقیت است چرا که وفاق و همکاری، انسجام  تشکل‌ها و حرکت مداوم آنها را به همراه خواهد داشت.
 
شهین عابدینی؛ رییس کانون زنان بازرگان استان هرمزگان نیز در ادامه برگزاری این مجمع با اشاره به برنامه‌های آتی این کانون، تشکیل کارگروه‌های بازرگانی، گردشگری، آموزش و کشاورزی، انتشار دومین ویژه نامه کانون، حضور موثر در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، فعالیت‌های زیست محیطی، عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌های تولیدی، صنعتی و گردشگری و ... را از اهم برنامه‌های آتی این کانون برشمرد.
 
همچنین در ادامه برگزاری دور دوم مجمع عادی سالیانه کانون زنان بازرگان هرمزگان فاطمه کرمی با 13 رای به عنوان بازرس اصلی و مینو غلامی با 5 رای به عنوان عضو علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار