خسارت ۱۷ میلیارد تومانی سیل سال ۹۴ به محور کرج - چالوس

کد خبر: ۲۶۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 20 July 2016


مدیرکل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه بیش از ۱۷ میلیارد تومان در محور کرج-چالوس خسارت سیل وارد شد، گفت: از این میزان کل اعتبارات استانی ۱۰ میلیارد تومان بود که ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ابوالفضل باقرنیا در جلسه شورای مدیریت بحران استان البرز که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای شورای مدیریت بحران در منطقه آسارا برکزار شد، اظهار داشت: در محور کرج- چالوس در حادثه سیل سال گذشته 26 هزار متر آب‌بردگی دیوار با خسارت بیش از 6 میلیارد تومان رخ داد.

وی افزود: آب‌شستگی نیز از دیگر خسارت‌هایی بود که ناشی از سال گذشته است که این آسیب‌ها بعد از سیل نیز ادامه داشت و حدود 9 میلیارد تومان خسارت به بار آورده است.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: در حادثه‌ سیل، پل روستای لانیز تخریب شد و برای بازسازی این پل 300 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: بیش از 17 میلیارد تومان در این محور خسارت سیل دیده‌ایم و از این میزان کل اعتبارات استانی 10 میلیارد تومان بود که 2 میلیارد و 850 میلیون تومان دریافت کردیم و 2 میلیارد و 500 میلیون از بودجه ملی کمک گرفتیم تا سبب پیشرفت کار شود.

باقرنیا گفت: در حال حاضر یک میلیارد و 800 میلیون هزینه شده اما کار در محور کرج -چالوس هنوز تمام نشده است.

وی در مورد طالقان و آسیب ناشی از سیل در این منطقه گفت: خسارت سیل در طالقان حدود 12 میلیارد و 200 میلیون تومان بود و 2 میلیارد تومان برای احداث دیوار سنگی در طالقان و 900 میلیون برای مرمت چهار دستگاه پل نیاز است.

وی با بیان اینکه در طالقان تخریب آب‌رو داشتیم، گفت: 800 میلیون تومان برای بازسازی تخریب آب‌روها مورد نیاز بود که از میزان خسارت‌های وارده مبلغ زیادی هنوز دریافت نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار