بودجه ملی در راه سواحل مازندران!!

کد خبر: ۲۶۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 16 July 2016
قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی اجتماعی با اشاره به قول‌ مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تخصیص بودجه ملی به سواحل مازندران، گفت: به دلیل حجم فراوان مسافرت به مازندران، تامین هزینه‌ها از توان مدیریت منطقه‌ای افزون‌تر می‌شود.


تقی رستم‌وندی در حاشیه بازدید از سواحل و طرح‌های سالمسازی دریای بابلسر در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از عملکرد مدیران استان مازندران در فراهم کردن امکانات سطح سواحل، اظهار کرد: وضعیت موجود خوب است ولی باید تلاش کنیم همیشه یک گام به جلو باشیم.

وی افزود: باوجود پیگیری‌های انجام شده، متاسفانه هنوز بودجه ملی برای عمران سواحل مازندران اختصاص پیدا نکرده است.

قایم مقام وزیر کشور با اشاره به قول‌ مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تخصیص بودجه ملی به سواحل مازندران، تصریح کرد: به دلیل حجم فراوان مسافرت به مازندران، تامین هزینه‌ها از توان مدیریت منطقه‌ای افزون‌تر می‌شود و باید تلاش کنیم تا کمک‌های لازم به مدیریت محلی و منطقه‌ای صورت گیرد.

رستم‌وندی کشور با بیان اینکه همه مدیران ملی و منطقه‌ای باید برای تامین بودجه‌های لازم پیگیر باشند، خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص و تامین اعتبارات لازم برای عمران سواحل، خروجی این فضا، یک اوقات غنی شده فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان بر ضرورت بررسی نواقص سطح سواحل تاکید کرد و گفت: به طور معمول هر کار عمرانی نواقصی هم دارد و باید تلاش شود تا مردم از خدماتی که به آنها ارائه می‌شود رضایت کامل داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار