گردهمایی معاونان راه آهن کشور در یزد پایان یافت

هشتمین گردهمایی معاونان فنی و زیربنایی مناطق راه آهن کشور بعد از دو روز فعالیت روز پنجشنبه با حضور سعید محمد زاده معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی در یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۲۶۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 14 July 2016
 به گزارش تابناک یزد،معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه آهن کشور در این همایش گفت: تدوین اهداف برنامه های راه آهن در بحث فنی و زیربنایی و سیاستهای راه آهن در سال 95 و نیز آشنایی با طرحهای مهم این مجموعه و پیگیری اجرای آنها از مهمترین اهداف این نشست دو روزه بود.
سعید محمدزاده در ادامه از اجرای طرحهای مهم علائمی کردن و تراک بندی شبکه راه آهن کشور با توان متخصصان داخلی راه آهن خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در مسیر تهران – مشهد اجرا شده و امسال نیز در مسیر بافق – بندرعباس اجرایی خواهد شد.
مدیرکل راه آهن استان یزد روز گذشته و در مراسم آغاز به کار این همایش که با محوریت مدیریت و نگهداری برگزار شده است گفت: این استان با توجه به قرار گرفتن در چهار راه کشور از اهمیت بالایی در حمل مواد معدنی و کسب درآمد برخوردار است.
سیدمصطفی داوودی افزود: هم اکنون 37 درصد از حجم کل بارگیری و 20 تا 25 درصد از درآمدهای راه آهن کشور به راه آهن یزد اختصاص دارد
وی ادامه داد: از سوی دیگر روزانه شاهد تردد 140 تا 150 رام قطار هستیم ضمن آنکه در راه آهن یزد علاوه بر وجود عملیات بارگیری مواد اولیه در ایستگاه های تابعه، به لحاظ قرار گرفتن در مسیر حمل محموله های ترانزیت، وظیفه برنامه ریزی برای تامین مبادی بارگیری چادرملو ، چغارت و اردکان بر عهده این اداره کل است.
درروز اول این همایش سرفصل نت مناطق شمال غرب ، آذربایجان ، تهران ، قم ، اراک ، لرستان ، زاگرس ، جنوب ، هرمزگان ، شرق ، یزد ، کرمان و جنوب شرق ارائه شد.
در روز دوم و آخرین روز همایش نیز سرفصل نت مناطق خراسان ، شمال شرق و توضیحاتی درباره نرم افزار کازوین به معاونان فنی و زیربنایی ادارات کل راه آهن مناطق کشور ارائه شد.
در این همایش محمدزاده معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه آهن ، حجت الاسلام بیاتی مشاور فرهنگی و تبلیغات راه آهن کشور، مدیران کل ستادی و معاونین فنی و زیربنایی ادارات کل مناطق، مدیران طرح ها و روسای ادارت فنی و زیربنایی مناطق راه آهن سراسر کشور حضور داشتند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار