در مراسمی با حضور معاون رییس جمهور؛

برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی رونمایی شد

برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی در قالب برش سند تدبیر توسعه این استان در سال 1395 رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 14 July 2016
به گزارش تابناک تبریز،این برنامه در جلسه مشترک شوراهای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌های منطقه دو کشور در تبریز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور رونمایی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به زحمات همه جانبه تدوین سند تدبیر توسعه استان، اعلام کرد: با تدوین این سند مهم، مدل جدیدی از برنامه ریزی در کشور معرفی شد.

دکتر اسماعیل جبارزاده گفت: کار تدوین برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی از اواخر سال 1392 آغاز و در اواخر سال 1393 برنامه در دو مدل برای توسعه استان و برش شهرستانی برای یکایک شهرستان ها تدوین شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار تبیین شده سال 95 توسط مقام معظم رهبری، برش استانی سند توسعه را که پایه و اساس آن دستورالعمل اقتصاد مقاومتی است، در سال جاری تهیه کردیم و هسته های کلیدی آن در استان در حال اجراست.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: براساس این سند، همه دستگاه های اجرایی استان اعم از حاکمیتی و بخش خصوصی می دانند در سال 95 چه اقداماتی را باید انجام دهند تا بتوانیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: این روش برنامه ریزی مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفت و در تدوین برنامه ششم روش هسته های کلیدی به عنوان روش تهیه برنامه های استانی اعلام شد.

جبارزاده اظهار کرد: خوشحالیم از این که آذربایجان شرقی بانی یک مدل جدیدی از برنامه ریزی و مشارکت همه دست اندرکاران در تدوین برنامه است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار