مشگین‌شهر را به 2 منطقه مجزا تقسیم می‌کنیم

شهردار منتخب شورای شهر مشگین‌شهر گفت: با تقسیم شهر به دو منطقه مجزا می‌توانیم با ایجاد رقابت در اجرای برخی از فعالیت‌ها مثل تنظیف و خدمات شهری موفق عمل کنیم.
کد خبر: ۲۵۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 11 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مسعود خیرجو صبح امروز در اولین جلسه خود با اعضای شورای شهر مشگین‌شهر اظهار کرد: مشگین‌شهر با این همه ظرفیت متاسفانه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و شهر غرق در مشکلات روزانه است.

وی تصریح کرد: ما در صدد هستیم که وضعیت را در مسائل مختلف شهری بهبود بخشیم چنانچه اگر در این زمینه مدیریت خوبی صورت نگیرد ما با یک بحران جدی رو‌به‌رو می‌شویم.

شهردار منتخب مشگین‌شهر گفت: در شهرداری مشگین‌شهر نیروهای مازادی وجود دارد که ما در اولین گام خود این نیروها را ساماندهی می‌کنیم.

خیرجو با بیان اینکه با تقسیم شهر به دو منطقه می‌توانیم مشکلات شهری را کاهش بدهیم، افزود: اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توانیم با ایجاد رقابت در اجرای برخی از فعالیت‌ها مثل تنظیف و خدمات شهری موفق عمل کرده و از تمامی توان خود استفاده برده و کارآیی بیشتری هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آسفالت مشگین‌شهر وضعیت مناسبی ندارد به طوری که حتی برخی کوچه‌ها در داخل شهر هنوز خاکی بوده و وضعیتشان بغرنج است، بیان کرد: حدود هشت هزار و 768 تن آسفالت برای شهرستان مشگین‌شهر نیاز است به طوری که حدود 20 درصد شهر به آسفالت ضروری نیاز دارد.

شهردار جدید مشگین‌شهر اضافه کرد: کارهای درآمدزایی خوبی در مشگین‌شهر وجود دارد که با مدیریت خوب می‌توان یک منبع درآمد جدیدی برای شهر ایجاد کرد.

خیرجو ادامه داد: حاشیه‌نشینی در مشگین‌شهر به یک معضل جدی تبدیل شده به طوری که 13 منطقه حاشیه‌نشین در شهر داریم که ارائه خدمات به این مناطق غیرقانونی و سبب عدم کسب درآمد شهرداری شده که در این زمینه باید چاره‌اندیشی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار