ضرورت حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس

کد خبر: ۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ 03 February 2015

ضرورت حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس

استاندار البرز از احداث باغ موزه دفاع مقدس با هدف حفظ و نگهداری دستاوردهای شهدای گرانقدر این استان در طول هشت سال دفاع خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سیدحمیدطهایی که با همراهی معاونان و جمعی از مدیران کل انجام شد،ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و یاد شهدای گرانقدر، در تبیین اهداف این بازدید گفت: حفظ و نگهداری از یادگاران دوران هشت دفاع مقدس برای نسل آینده امری ضروری است و احداث باغ موزه دفاع مقدس با رویکرد فرهنگ سازی برای جوانان یکی از اولویت های فرهنگی در استان البرز بشمار می رود.
وی تصریح کرد: ایثارگری ها، شهادت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در حفظ خاک وطن باید جریان سازی فرهنگی شود، در این راستا استان البرز نیز با تقدیم بیش از 4 هزار شهید گلگون کفن نیازمند به احداث باغ موزه دفاع مقدس است.
طهایی با بیان اینکه در رابطه با احداث این باغ موزه مذاکرات ابتدایی صورت گرفته و در مرحله جانمایی مکان احداث قرار داریم، هدف از این بازدید را نیز ترسیم چشم انداز آتی استان در راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس برشمرد.
وی افزود: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه ها، در تدارک مجموعه ای فاخر و در خورشأن شهدای گرانقدر در استان خواهیم بود و در این زمینه از تجارب سایر استانها نیز استفاده خواهد شد.
شایان ذکر است؛استان البرز چهار هزار و 200 شهید در دوران دفاع مقدس را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار