با عقد قرارداد رسمی؛

حیدریان سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم شد

محمدرضا حیدریان با عقد قرارداد رسمی سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در لیگ برتر فوتسال شد.
کد خبر: ۲۵۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 05 July 2016
به گزارش تابناک قم، باشگاه یاسین پیشروی قم که در روزهای اخیر ۳ گزینه را به عنوان گزینه‌های مربیگری تیم فوتسال خود اعلام کرده بود در ‌نهایت محمدرضا حیدریان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

محمدرضا حیدریان از مربی نه چندان باسابقه فوتسال کشور است که به عنوان یک بازیکن تکنیکی و موثر در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران شناخته می‌شد و به نوعی ستاره اولین نسل طلایی فوتسال ایران بود که پایه گذار موفقیت‌های بعدی تیم ملی فوتسال در عرصه آسیا و جهان شدند.

حیدریان در حالی با یاسین پیشرو به توافق رسیده است که یاسین پیشرو پیش از این از گزینه‌هایی چون امیر شمسایی و محمود خوراکچی به عنوان گزینه‌های خود نام برده بود اما تصمیم گرفت سکان هدایت خود را به دست یک مربی جوان‌تر بسپارد.

محمدرضا حیدریان پیش از این در مقطعی به عنوان مربی تیم فوتسال پرسپولیس فعالیت کرده بود و در دوره‌ای نیز مربیگری تیم درنای خوزستان را بر عهده داشت که البته با هیچ یک از ۲ تیم به موفقیت خاصی نرسید.

وی جایگزین سید مهدی غیاثی مربی بومی فوتسال قم در فصل گذشته شده است که همراه با یاسین پیشرو روی سکوی ششم جدول لیگ برتر فوتسال ایستاد و تا چند هفته پیش هم قرار بود که مربی یاسین پیشرو در فصل جدید باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار