سعید جلیلی در اصفهان مطرح کرد:

منطق همه مستکبران جهان تحریم و تهدید است/نباید از راه دشمنان خدا تبعیت کنیم/انتشارسندی مبنی بر رهبری آمریکا برای 100 سال آینده بر جهان

تابناک: کسانی که بزرگترین ظلم‌ها را در حق این ملت روا داشتند از جمله سرنگونی هواپیمای مسافربری ما را در کارنامه منحوس خود دارند امروز فشارهایشان را در قالب دوستی بر ما اعمال می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 03 July 2016
تابناک اصفهان:  عضو شورای امنیت ملی در آیین احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در مسجد سید اصفهان گفت: دشمنان ما در حیرتند که این سپر امنیتی و مقتدر از کدام جوشن است چرا که آنها نمی‌توانند این میزان از توکل و ایمان را درک کنند.

سعید جلیلی افزود: آنها به دنبال این هستند که ایمان ما را بگیرند  و ما را از این فضا دور کنند برای همین است که با راه اندازی بیش از 170 شبکه ماهواره ای همه توان خود را برای شکست باورهای ما به کار گرفته اند آنها خوب می‌دانند که هویت کشور اسلامی ما در ایمان به خدا و نفی کدخداست.

وی گفت: امروز برخی از دولت‌های منطقه را می‌بینید که به دنبال راه‌هایی برای موفقیت و معتقد بودند باید برای پیشرفت از برخی اعتقادات و ارزش‌ها گذشت اما این باور نادرست، آنها را تا سرحد نابودی پیش برده و می‌برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما در ابتدای تشکیل حکومت محمد مرسی در مصر به آنها گفتیم که شما کار بزرگی کردید، پای ارزش‌ها و انقلابتان محکم بایستید اما آنها با همین منطق که برای باقی ماندن و پیشرفت کردن باید از برخی ارزش‌ها گذشت و انعطاف به خرج داد، میدان را باختند و نابود شدند.

جلیلی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: امروز منطق همه مستکبران جهان تحریم و تهدید است و اگر شما می‌بینید کسانی این شرایط را می‌پذیرند چون بر این باورند که برای دست یابی به عزت باید با قدرت‌ها مصالحه و معامله کرد اما فرجام آن جز خفت و فنا برای آنها نیست.

وی با بیان اینکه مومنان باید بدانند نه تنها نباید با این منطق پیش بروند که باید در مسیر درست و الهی قدم بردارند و بدون نگرانی منتظر نصرت و بهجت خداوند باشند، افزود: در این حالت است که مستکبران نمی‌توانند به شما آسیبی بزنند پس نباید ترسید و در برابر خدا نمی‌توان کدخدا قرارداد و کسی که خدا را می‌پذیرد دیگر نمی‌تواند نظام اربابی و کدخدایی را بپذیرد.

جلیلی با اشاره به انتشار اخیر سندی از طرف آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه باید رهبری آمریکا برای 100 سال آینده بر جهان حفظ شود و فاصله زیادی هم از کشورهای دیگر داشته باشد، گفت: ما نمی‌پذیریم کسی یک نظام سلطه درست کند و بگوید من باید رهبر باشم و من بگویم که چه کسی چه کار کند این همان منطق قدیمی استکبار است که می‌گوید چون زور من بیشتر است باید رهبر باشم؛ ما باید در برابر این منطق بایستیم و با مقابله با آن، نباید از راه دشمنان خدا تبعیت کنیم.

وی افزود: مبارزه و مقابله با زورگویان برخاسته از آیات، مفاهیم و آموزه‌های قرآنی ما است چون در این کتاب مقدس به صراحت به نوع برخورد ما با مستکبران اشاره شده که شما نمی‌توانید با کسانی که با شما دشنی می‌کنند دوستی داشته باشید چون دشمنان از آن چیزی که شما را رنج می‌دهد خوششان می‌آید همچون امروز که آنها ما را در نهان و عیان تحریم می‌کنند و به صراحت می‌گویند که باید بر آنها تحریم‌های فلج کننده اعمال کنیم که این نشان دهنده نهایت بغض و کینه دشمن به ما و راه و منطق ماست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی افزود: کسانی که بزرگترین ظلم‌ها را در حق این ملت روا داشتند از جمله سرنگونی هواپیمای مسافربری ما را در کارنامه منحوس خود دارند امروز فشارهایشان را در قالب دوستی بر ما اعمال می‌کنند و ما باید بدانیم که آنها دشمن ما هستند چون برخی امروز می‌خواهند با آنها مصالحه کنند؟ یا مذاکره کنند؟ و در برخی شرایط حتی به آنها اعتماد هم می‌کنند در حالی که آنها با صراحت  تمام اعلام می‌کنند  که ما نام فلان دولت را به دلیل این که به ما پول داده از فهرست جنایتکاران خارج کردیم اما در مقابل  کسانی مثل حزب الله که از امنیت ما  دفاع می‌کنند را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

جلیلی گفت: امروز شناخت دوستان از دشمنان لازمه موفقیت و ظفر برای ملت ماست که اگر از آن غفلت کنیم شکست خواهیم خورد.

وی در پایان افزود: مردم ما به خوبی می‌دانند اگر دین خدا را یاری کنند خدا آنها را یاری می‌کند و می‌دانند که با ایمان و توکل به خدا از هر قدرتی بی نیاز هستند و به همین دلیل است که ملت ما امروز پرچم‌دار جهاد اکبر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار