معاون سازمان محیط زیست:

برای مردم در زمینه گرد و غبار متأسفم!

معاون سازمان محیط زیست گفت: «مدیریت موضوع گرد و غبار به چندین سال زمان نیاز دارد و ممکن است به این دولت نرسد و من برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می‌کنم».
کد خبر: ۲۵۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 30 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، سعید متصدی اظهار کرد: مدیریت موضوع گرد و غبار به چندین سال زمان نیاز دارد و ممکن است به این دولت نرسد و من برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می‌کنم

وی گفت: منشأهای تولید گرد و غبار در بسیاری از استان‌های درگیر شناسایی شده‌اند، 23 استان درگیر موضوع گرد و غبار هستند که در بیشتر آنها کانون‌های داخلی شناسایی شده‌اند.

معاون سازمان محیط زیست درباره اینکه شناسایی کانون‌ها به تنهایی مشکل مردم را حل نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می‌کنم چون بسیاری از این کانون‌ها، کانون‌های خارج از کشور است و کانونی نیست که در اختیار ما باشد، ما تمام تلاش خود را بر کانون‌های داخلی متمرکز کرده‌ایم.

وی گفت: همه ما باید برای مردم فعالیت کنیم و این از اصولی است که همه آن را پیگیری می‌کنیم. با وزارت بهداشت، مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌هایی را انجام دادیم تا در مواقع بحران به مردم اطلاع‌رسانی کرده و خدمات لازم را ارائه دهند.

متصدی افزود: کاری که در این شرایط می‌توانیم انجام دهیم تشکیل کمیته‌های بحران است که در آن برخی واحدها مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها آماده‌باش هستند اما در مجموع باید گفت کاهش پدیده گرد و غبار از برنامه‌ها و استراتژی‌های اصلی سازمان محیط زیست است که روی آن کار می‌کنیم.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار