اعمال محدویت‌های ترافیکی ویژه روز قدس در البرز

کد خبر: ۲۵۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز قدس در سطح استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایون شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز قدس در استان البرز اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: در این راستا مأموران راهنمایی و رانندگی در روز جهانی قدس براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده در مسیرها و خیابان‌های مختلف اقدام به اجرایی کردن محدودیت‌های ترافیکی می‌کنند.

شریفی با اعلام اینکه این محدودیت‌ها از ساعت هفت صبح روز جمعه 11 تیرماه جاری آغاز میشود تصریح کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده این محدودیت‌های ترافیکی تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه دارد.

وی گفت: در کلانشهر کرج نیز در طول مسیر راهپیمایی که از میدان شهدا تا مصلی کرج است، ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت هفت صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز همچنین برخی از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در این شهرستان مانند پل آیت‌الله طالقانی، تقاطع هفتم تیر به سمت بلوار بلال و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام(ره)، خیابان‌های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع‌های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت هفت صبح روز جمعه 11 تیر ماه تا پایان راهپیمایی با محدودیت‌های ترافیکی مواجه خواهند بود.

شریفی، تردد هر گونه خودرو را دراین مسیرها ممنوع اعلام کرد و افزود: به منظور تسهیل در تردد مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار