در قالب طرح زائران حرم حسيني استان یزد؛

32 نفر از عواید موقوفات استان عازم عتبات شدند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اعلام كرد: در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش استان با نیات عتبات عالیات، 32 نفر از زائران بار اولی به عتبات مقدس عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام "غلامرضا عادل" در این رابطه اظهار كرد: برای دومین سال متوالی، طرح زائران حرم حسینی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش با نیات عتبات در استان یزد اجرایی شد.

وي افزود: برای اجرای این نیات، ابتدا موقوفات مرتبط شناسایی و به سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام و بنا بر سهمیه استان یزد در این طرح کشوری، 32 نفر در قالب یک کاروان زیارتی به مرز مهران اعزام شدند.

به گفته عادل، این افراد از بین افراد کم درآمد، خادمان و هیات امنای امامزادگان و بقاع متبرکه استان شناسایی و انتخاب شدند.

گفتنی است؛ مراسم بدرقه زائران حرم حسینی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جوار آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد یزد(ع) برگزار و زائران بار اولی حرم حضرت سید الشهدا، در فضایی معنوی و روحانی عازم عتبات عالیات شدند.

يادآور مي‎‎شود؛ 500 نفر از 29 استان كشور، شب گذشته پس از تجمع در شهر مرزی مهران، در قالب 12 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار