دیدار پرچمدار المپیک با استاندار

استاندار کرمان در دیدار زهرا نعمتی گفت: ورزش بانوان در کرمان با وجود بانوان قهرمانی که پرچم دار المپیک و پارالمپیک هستند، می تواند به رشد فزاینده ای برسد.
کد خبر: ۲۵۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 23 June 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با بانوی قهرمان المپیک و پرچمدار مسابقات المپیک برزیل گفت: ورزش کرمان نیازمند مشاوره شما است و ان شالله با مشاوره به هیات ورزشی و کمک دستگاه های دولتی بتوانیم بخش های ورزشی بانوان استان کرمان را پرنگ و فعال نماییم.
وی با اشاره به اینکه شاید تاریخ کرمان تا مدت ها امثال زهرا نعمتی و عشرت کردستانی را نداشته باشد، افزود: وجود شما ها و این افتخار آفرینی و مدال آوری برای ایران اسلامی با حفظ پوشش اسلامی می تواند برای جوانان این سرزمین و مخصوصا دختران و زنان ایرانی و کرمانی انگیزه و اراده به همراه داشته باشد.
رزم حسینی با تاکید بر فعالیت بانوان معلول که نماینده شایسته ای برای المپیک و پارالمپیک کشور هستند، تصریح کرد: این امر وظیفه ی شما را به عنوان الگوی نسل جوان کشور مضاعف می کند و بایستی برای فرهنگ سازی و کار برای نسل جوان با کمک مسئولین تلاش نمایید.وی همچنین به لزوم معرفی این بانوان به دانش آموزان و دانشجویان تاکید و از زهرا نعمتی در خواست کرد: به دنبال جامعه هدف باشید و مسئولیت اجتماعی خود را با نقش آفرینی فرهنگی و ورزشی پوشش دهید.در ادامه این دیدار مدیر کل بانوان و خانواده استانداری با اشاره به شورای راهبردی ورزش بانوان استان گفت: ان شاالله بعد از مسابقات المپیک از حضور بانوان مدال آور کرمانی بیشتر و بهتر استفاده خواهیم کرد.
در پایان این دیدار زهرا نعمتی بانوی طلایی المپیک و پارالمپیک ایران در رشته نیراندازی با کمان با توضیح اینکه  هفته آینده عازم کره و پس از آن به برزیل خواهد رفت، گفت: با دعای مردم خوب ایران ان شالله با مدال های رنگارنگ برای ایران اسلامی افتخار خواهیم افرید.
وی به تشکیل انجمن توانمند سازی معلولین از طریق ورزش در تهران اشاره نمود و افزود: برای جامعه ورزش کرمان و جامعه معلولین استان پس از المپیک برنامه های مدون فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت.
المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که با نام المپیک ریو شناخته می‌شود از ۵ تا ۲۱ اوت ۲۰۱۶ میلادی (۱۵ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۵) در شهر بندری ریو دو ژانیرودر کشور برزیل برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار