معرفی 184واحد تولیدی استان یزد به بانکها برای دریافت تسهیلات

در بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد 184واحد تولید استان برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۲۴۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 22 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان گفت: یکی از اساسی ترین مشکلاتی که واحدهای صنعتی و تولیدی با آن رو برو هستند مشکلات اقتصادی است.
محمدرضا علمدار افزود: تاکنون 825 واحد تولیدی خرد و متوسط برای استفاده از تسهیلات به سامانه بهین یاب مراجعه کرده اند که از این تعداد 166مورد سرمایه ثابت و تعداد 497 مورد سرمایه در گردش بوده و تعداد 162 مورد مربوط به جهاد کشاورزی است.
وی اضافه کرد: تاکنون 31 مورد از تعداد درخواستهای تایید شده از سوی کارگروه استانی که 2مورد سرمایه ثابت و 29 مورد سرمایه در گردش است برای گرفتن تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.
در این جلسه مصوب گردید از طریق بانک های استان به تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان تا اشتغال 100 نفر کارگر، تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش پرداخت شود.
بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با حضور استاندار یزد ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاههای مربوط و بانکهای عامل با هدف بررسی وضعیت درخواستهای تسهیلات رونق تولید در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار