توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در کرج/ اولویت با مناطق کم برخوردار

کد خبر: ۲۴۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


شهردار کرج بر توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: اولویت اجرای طرح‌های فضاهای سبز با مناطق کم‌برخوردار است.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای داشتن شهری شاداب و بانشاط داشتن فضاهای سبز در مناطق مختلف است.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت فضاهای سبز یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه این سرانه‌ها در مناطق مختلف است. البته افزایش این سرانه‌ها در مناطق کم‌برخوردار در اولویت است و لازم است تا شهرداران در این زمینه تلاش خود را دو چندان کند.

ترکاشوند با بیان اینکه هم اکنون برخی از مناطق ازجمله فردیس و حصارک از کمترین سرانه‌های فضاهای سبز برخوردار هستند، افزود: لازم است تا مدیر مناطق فردیس و حصارک اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توسعه سرانه‌های فضاهای سبز انجام دهد.

وی حفظ این فضاها را توسط شهروندان مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: البته با توجه به اینکه ایجاد فضاهای سبز زمان‌بر و هزینه‌بر است لذا حفظ اینگونه فضاها توسط مردم امری مهم و ضروری محسوب می‌شود.

به گفته شهردار کرج برخی از شهروندان بدون توجه به حفظ فضای سبز اقدام به تخریب اینگونه فضاها کرده و مشکلات زیست محیطی را نیز به وجود می‌آورند.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود توسعه طرح‌های عمرانی را در کلانشهر کرج مهم خواند و گفت: باید تمام اهتمام خود را بر روند توسعه‌ای طرح‌های عمرانی داشته باشیم در این مسیر از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

شهردار کرج گفت: توسعه و پیشرفت این کلانشهر نیز در سایه عملیاتی کردن طرح‌های عمرانی است.در این راستا باید اتمام طرح‌های نیمه تمام در کرج را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم پروژه‌های جدید را در شهر عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار