شماره 9 پرسپولیس به خلعتبری می رسد؟

تابناک:حالا با وجود این مسائل عده ای از رسانه ها تأکید داشتند وضعیت خلعتبری فردا مشخص می شود و باید دید وی سپاهانی می ماند یا دوباره قرمز پوش می شود؟
کد خبر: ۲۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 18 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، تیم سپاهان اصفهان در هفته ای که گذشت توانست در جدالی سخت و نفس گیر برابر حریف سرسخت خود پرسپولیس تهران به پیروزی برسد و در اولین جدال حساس برانکو او را بازنده کند. اتفاقی حاشیه ای که پیش از این مسابقه صورت گرفت، کنارگذاشتن محمدرضا خلعتبری از ترکیب سپاهان بود که سبب حاشیه سازی های بسیاری برای این  تیم شد به گونه ای که خلعتبری در مصاحبه ای اعلام کرد که نبودنش تصمیم باشگاه و فرکی بوده و اگر تیمش برابر پرسپولیس شکست خورد، مقصر او نیست و اگر در ترکیب تیمش حضور پیدا می کرده می توانسته به سپاهان کمک کند.

اما با این وجود فرکی باز هم زیربار این صحبت ها نرفت و خلعتبری را از ترکیب تیم کنار گذاشت. فرکی حتی در کنفرانس خبری بعد از مصاف با پرسپولیس نیز تأکید کرد : توضیحات لازم را در این مورد داده بودم. اگر هم این دیدار با پرسپولیس نبود بازهم این تصمیم را در مورد خلعتبری می گرفتم. من به محمدرضا علاقمندن هستم و ایشان هم به من لطف دارد. با این حال برخی مسائل هست که باید رعایت شود.

البته پس از این صحبت ها رسول خوروش، سرپرست این تیم در گفت و گو با یکی از رسانه ها تصریح کرد: او فردا به تمرین می آید و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فارغ از این صحبت ها زاغی نژاد، مربی سپاهان هم در گفت و گو با ایسنا درباره حضور خلعتبری در ترکیب این تیم گفت: خلعتبری به دلیل یک سری مشکلات از لحاظ روانی آمادگی بازی با پرسپولیس را نداشت به همین دلیل تشخیص سرمربی تیم این بود که در بازی با پرسپولیس نباشد.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: قبلا نیز مشابه این اتفاق افتاده بود، به هرحال خلعتبری یک شرایط روحی خاصی دارد، اما بدون شک خلعتبری بازیکنی تاثیرگذار و قابلی است و سیاست فرکی نيز بازگشت اين بازيكن به تيم است.

حالا با وجود این مسائل عده ای از رسانه ها تأکید داشتند وضعیت خلعتبری فردا مشخص می شود و باید دید وی سپاهانی می ماند یا دوباره قرمز پوش می شود؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار