دبیر هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات پینگ‌پنگ خراسان جنوبی

دبیر هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی گفت: «علیرضا عباسپور و پویا احراری» بر سکوی نخست مسابقات پینگ‌پنگ رده‌های سنی خردسالان و نونهالان استان ایستادند.
کد خبر: ۲۴۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 12 June 2016

محمدرضا عباسپور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و انتخاب نمایندگان پینگ‌پنگ خراسان جنوبی در مسابقات کشوری یک دوره مسابقات قهرمانی«جام رمضان» استان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی خردسالان و نونهالان خراسان جنوبی در سالن سرحدی مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی تصریح کرد: علیرضا عباسپور در رده سنی خردسالان بر سکوی نخست ایستاد، سپهر عندلیب نایب قهرمانی را از آن خود کرد، امیر حسین جعفری و صدرا خراشادی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

عباسپور گفت: همچنین در رده سنی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی پویا احراری مقام نخست را به دست آورد، حسین یعقوب‌نژاد نایب قهرمان شد، مصطفی طاهری و احسان الله یاری بطور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

وی با بیان اینکه مسابقات پینگ‌پنگ ‌قهرمانی رده‌های سنی نوجوان و امید خراسان جنوبی «جام رمضان» برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از طرف فدراسیون در هر رده سنی این رقابت‌ها سهمیه استان چهار نفر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار